کد مطلب: 170500
رئيس ستاد انتخاباتي روحاني:
حمايت از روحاني از سرناچاري و انتخاب بين بد و بدتر است / اصلاحات هيچ چاره اي ندارد که از روحاني حمايت کند
تاریخ انتشار : 1395/06/23 23:49:47
نمایش : 1157
رئيس ستاد انتخاباتي روحاني گفت: در انتخابات 96، صد در صد جبهه اصلاحات هيچ چاره اي ندارد که از روحاني حمايت کند؛ آنها استدلالشان اين است که حمايت ما از روحاني انتخاب بين بد و بدتر است.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  مهدي آيتي، رئيس ستاد تبليغاتي روحاني در استان خراسان جنوبي و نماينده مجلس ششم در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان در خصوص گزينه هاي مد نظرش براي انتخابات رياست جمهوري 96 اظهار کرد: نسبت به چهار گزينه اي که شناخت دارم پيشنهاد به عنوان رئيس جمهور اصلح و برتر را مي دهيم و آقاي دکتر حسن قاضي زاده هاشمي، وزير بهداشت، آقاي جواد ظريف وزير امور خارجه، آقاي علي مطهري نائب رئيس مجلس و آقاي سردار سليماني فرمانده سپاه قدس را رئيس جمهوران اصلح مي دانم.

 

عضو شوراي اصلاح طلبان در پاسخ به اين سوال که نظر شما در خصوص انتخابات 96 و اينکه آيا جبهه اصلاحات مجددا از روحاني حمايت خواهد کرد يا گزينه ديگري دارند، چيست؟ گفت: صد در صد؛ جبهه اصلاحات هيچ چاره اي ندارد که از روحاني حمايت کند؛ آنها استدلالشان اين است که حمايت ما از روحاني انتخاب بين بد و بدتر است؛ يعني جبهه اصلاحات نه اينکه از عملکرد روحاني راضي باشد. خير راضي نيستند اما در انتخاب گزينه اصلاحاتي و يا اعتدالي هيچ کس ديگري فعلا در صحنه حضور ندارد و اگر اصولگراها بخواهند جليلي يا قاليباف را بياورند جبهه اصلاحات صد در صد به دنبال حمايت از روحاني خواهد بود، آن هم از سر ناچاري و انتخاب بين بد و بدتر.

 

اين نماينده مجلس ششم افزود: به نظر من جبهه اصلاحات تا اين تاريخ، نظر بر روي هيچ کس به غير از روحاني ندارد و اين خبري است که از دفتر خاتمي بيرون مي آيد و خاتمي هم محکم اعلام کرده است که به جز روحاني گزينه ديگري نداريم و اخيرا نيز هاشمي رفسنجاني حمايت هاي بسيار شديدي از روحاني کرده است.

 

رئيس ستاد تبليغاتي روحاني ادامه داد: تاکنون هاشمي رفسنجاني گاهي از عملکرد روحاني گلايه مي کرد اما در يک ماه گذشته نه تنها هيچ انتقاد و گلايه اي نمي کند بلکه در همه ي ملاقات ها، جلسات و ديدارهاي خود از شخص روحاني حمايت مي کند و اين امر نشان مي دهد که هم هاشمي رفسنجاني و هم خاتمي در يک جبهه پشت سر روحاني ايستاده اند.

 

آيتي در پاسخ به اين سوال که نوع برخورد دولت در جريان حقوق هاي نجومي را چگونه ارزيابي مي کنيد، بيان کرد: به نظر من فساد اقتصادي هم در دولت احمدي نژاد بوده است و هم در دولت روحاني و هيچ فرقي نمي کند و فساد، فساد است، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باشد.

 

وي ادامه داد: فساد براي جبهه اصولگرا و اصلاحات فرقي نمي کند و مقام معظم رهبري نيز بارها تأکيد کرده اند که با مفاسد اقتصادي بايد مبارزه عملي شود و اکنون نيز ملت ايران انتظار دارند که هم احمدي نژاد و هم روحاني شفاف با آن ها صحبت کنند و گزارش کار دهند و همين طور ساير مسئولان کشور، مثلا الان اگر در کشور موضوع فساد در شهرداري تهران مطرح شده است ملت انتظار دارند که آقاي قاليباف به طور شفاف و صادقانه با مردم صحبت کند و گزارش کار شهرداري را بدهد و اگر فسادي نيز انجام شده با آن برخورد کند.

 

اين نماينده مجلس ششم در پايان و در پاسخ به اين سوال که به چه علت دولت تاکنون هيچ پرونده اي از فسادها را به قوه قضائيه معرفي نکرده است و آيا از موضوعي نگراني دارد؟ گفت: خبر دقيقي ندارم اما سخنگوي دولت در مصاحبه اي که کرده اند گفته است که در حال تکميل پرونده ها هستيم و اين پرونده ها را نهايتا به قوه قضائيه اعلام خواهيم کرد.

 

آيتي خاطر نشان کرد: قطعا دولت وظيفه دارد که پرونده هاي مفاسد اقتصادي را به قوه قضائيه اعلام کند و اگر اين کار را نکند حتما دولت روحاني زير سوال خواهد رفت و مورد انتقاد مردم قرار خواهد گرفت.

-------------------------

گقتني است که آيتي در بخش اول مصاحبه خود با خاورستان به نکات ديگري نيز اشاره کرده بود.  وي در بخش اول مصاحبه خود با خبرنگار خاورستان گفت: مشکلي که اتفاق افتاد اين بود که چون دولت متمرکز موضوع هسته اي شد از ساير مسائل کشور غفلت پيدا کرد و امروز شاهد هستيم که سه سال از دولت مي گذرد و غير از برجام در هيچ بخش ديگري از مسئوليت و برنامه هاي دولت پيشرفتي ديده نمي شود.

 

نماينده دوره ششم مجلس با بيان اينکه بايد شاخص هاي توسعه نيافتگي دولتهاي احمدي نژاد و روحاني مورد بررسي قرار بگيرد، بيان داشت: ما يکي از کارهايي که از نظر کارشناسي مي‌توانيم انجام دهيم اين است که شاخص هاي توسعه يافتگي و شاخص هاي توسعه نيافتگي را در دولت روحاني با احمدي نژاد؛ در يک جدول و در کنار يکديگر قرار دهيم و اگر چنين کاري انجام دهيم؛ خواهيم ديد که متأسفانه دولت آقاي روحاني در چهار بخش سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي نتوانسته است به موفقيت برسد و شاخص هاي توسعه نسبت به زمان احمدي نژاد و يا شاخص هاي منفي يعني توسعه نيافتگي نشان مي دهد که رشدي اتفاق نيفتاده است و موفقيت بزرگي کسب نگشته است.

 

وي در ادامه مطلب افزود: به عنوان مثال اگر بگوييم آيا در دولت روحاني نسبت به دولت احمدي نژاد بيکاري کمتر شده است، جواب اين است که خير. اگر بگوييم که آيا در دولت روحاني نسبت به دولت احمدي نژاد وضع مسکن افراد بدون مسکن بهتر شده است؟ جواب اين است که خير.

 

رئيس ستاد روحاني در خراسان جنوبي  با طرح سوال‌هاي نسبت به عملکرد دولت يازدهم، گفت: در دولت آقاي روحاني آيا سفره مردم بزرگتر شده است؟ آيا جيب مردم بزرگتر شده است؟ که بايد گفت خير.

 

آيتي با بيان اينکه آقاي روحاني فکر و خيال مي کرد که اگر با آمريکا و اروپا به مذاکره و صلح و آشتي برسد، مي‌تواند مشکلات فرهنگي و اقتصادي و اجتماعي را حل کند، اظهارداشت: ما بعدها ديديم که اين اتفاق نيفتاد و آمريکا و اروپا همان طوري که سال هاي سال بر دشمني خود با ايران اسلامي اصرار داشتند، الان هم اين دشمني از طرف آنها وجود دارد و به همين جهت ملت ايران از قِبَل توافق نامه برجام نمي‌تواند مسائل داخلي خود را حل کند.

 

وي اظهارکرد: امروز در خانواده هاي ما جوانان تحصيل کرده و بيکار داريم که اين جوانان حدود 4 الي 5 ميليون نفر هستند؛ همه اينها احتياج به شغل ازدواج و مسکن دارند، در حالي که هيچ کدام را ندارند و اين ها جزء وظايف دولت بود که در سه سال گذشته بايد در خصوص آنها برنامه ريزي و مديريت مي‌کرد ولي متأسفانه بسيار ضعيف عمل کرده است.

 

نماينده مجلس ششم در ادامه در پاسخ به اين مطلب که چرا افراد ديگري را براي انتخابات رياست جمهوري در سال آينده معرفي مي کنيد، گفت: اينکه چرا ديگران را پيشنهاد مي‌کنيم بدين خاطراست که معتقديم که شخص آقاي روحاني مدير اجرايي قوي و موفقي نيست؛ زيرا در تمام عمرش کارهاي سياسي و ديپلماسي کرده و اجرايي انجام نداده است و رئيس جمهور، رئيس قوه مجريه است، يعني بايد از نظر اجرايي خيلي قوي باشد و سابقه اجرايي داشته باشد و دکتر روحاني اصلا سابقه اجرايي ندارد و در تمام عمرش کارهاي نظريه پردازي و ديپلماسي کرده است.

انتهاي پيام/

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg